درباره سپهرسان

درباره ما

درباره مرکز سرمایه‌گذاری سپهرسان

معرفی مجموعه

مرکز سرمایه‌گذاری سپهرسان، با هدف ارایه خدمات زنجیره ساخت شامل مطالعات و تعریف پروژه ، مهندسی فروش ، تأمین کالا و مهندسی ساخت پا به عرصه وجود گذاشته است. طی بیش از یک دهه فعالیت مدیران مرکز سرمایه‌گذاری سپهرسان، این شرکت خدمات خود را در شهر مشهد و سایر استانها ، به ۵۴۰۰۰۰ متر مربع پروژه های ساختمانی، شامل ۱۶۰۰ واحد مسکونی با زیر بنای بالغ بر ۲۸۰۰۰۰ متر مربع ، ۲۰۰۰ واحد تجاری با زیر بنای بالغ بر ۱۸۰۰۰۰ متر مربع و ۵۰۰ واحد اقامتی با زیر بنای بالغ بر ۸۰۰۰۰ متر مربع ارایه نموده است.
مرکز سرمایه‌گذاری سپهرسان در جهت رعایت بالاترین حدود استانداردهای جهانی و تحقق بخشیدن به این هدف که نام شرکت باید به بالاترین برند در حوزه خدمات زنجیره ساخت پروژه های عظیم در شرق کشور تبدیل گردد موفق به اخذISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ (استاندارد مدیریت کیفیت) شده است.

عمده فعالیت‌های مرکز سرمایه‌گذاری سپهرسان عبارتند از:

مطالعات امکان سنجی پروژه های مسکونی، تجاری، اداری، تفریحی، فرهنگی
تامین مالی و مهندسی فروش برج‌های لوکس مسکونی، مراکز تجاری – اداری، مجموعه‌های تفریحی و فرهنگی
تامین کالا و تهاتر انواع متریال در حوزه ساختمان
خدمات مهندسی و مدیریت پیمان پروژه‌های ساختمانی
اخذ مجوزات شهرداری و سایر سازمان‌ها

1

حوزه محصول

فعالیت‌های شرکت در زمینه ارایه خدمات زنجیره ساختمان به برج های مسکونی، مراکز تجاری اداری، مجموعه‌های تفریحی فرهنگی است. بر همین اساس خدمات شرکت به شرح زیر معرفی می‌شود:

  • مطالعات امکان سنجی پروژه‌های مسکونی، تجاری، اداری، تفریحی ، فرهنگی
  • تامین مالی و مهندسی فروش برج‌های لوکس مسکونی ، مراکز تجاری – اداری، مجموعه های تفریحی و فرهنگی
  • تامین کالا و تهاتر انواع متریال، تاسیسات مکانیکال و الکتریکال در حوزه ساختمان
  • خدمات مهندسی و مدیریت پیمان پروژه‌های ساختمانی

2

حوزه مشتریان

مشتریان مرکز سرمایه‌گذاری سپهرسان را می توان به ۴ گروه تفکیک کرد:

  • کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی ساخت، خرید و بهره برداری در صنعت ساختمان و احداث با کاربری متنوع و توجیه پذیر
  • کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی تامین مالی و سرمایه گذاری در صنعت ساختمان
  • کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی خدمات فنی-مهندسی در صنعت ساختمان
  • کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی خدمات تجاری و بازرگانی در صنعت ساختمان

3

بازار تمرکز جغرافیایی

حوزه فعالیت شرکت از نظر تمرکز جغرافیایی به دو بخش داخلی و خارجی قابل تفکیک است.

بازار داخلی :

  • استان خراسان رضوی
  • استان مازندران
  • استان گیلان
  • سایر استان ها

 بازار خارجی :

  • کشورهای همجوار با ایران چون ترکیه، عراق، افغانستان
  • کشورهای غیر همجوار دارای فرصت های اقتصادی و روابط مناسب با ایران
ایده آل ما

همیشه از این که بتوانیم قدم مثبتی برای شما برداریم خوشحال می شویم…