رشد سرمایه در قبرس شمالی

یکی از سوالات مشتریان مرکز سپهرسان اینه که رشد سرمایه گذاری در قبرس شمالی در چه سطحی است؟ در این ویدئو به این سوال پاسخ میدیم. قبرس شمالی به لطف موقعیت استراتژیک و جذابیت های طبیعی و توریستی، در بخش املاک و مستغلات محبوب و پرطرفداره. رشد اقتصادی این کشور به علت نو پا بودن و جمعیت کم اون، به همراه شرایط مالیاتی بسیار مناسب و پایین ، فرصتی مناسب جهت سرمایه گذاری در اختیار می گذاره.

از طرف دیگه قبرس شمالی کشوری امنه و نرخ جرم و جنایت در این کشور بسیار کمه. جالبه بدونید فوربس یکی از برترین مجلات اقتصادی جهان، در مقاله ای بهترین املاک ساحلی در دنیا برای خرید در سال 2021 را معرفی کرد. در این مقاله قبرس شمالی در صدر اول لیست این مجله قرار گرفته بود. در این مجله ذکر شده است که قبرس شمالی با زیرساخت های پیشرفته‌ی گردشگری، از جمله کازینوها و هتل های لوکس، مقصدی امن و مقرون به صرفه تر از همتایان خود در فرانسه یا ایتالیا است. هم اکنون بسیاری از سرمایه گذاران از کشورهای انگلیس، اوکراین و روسیه در بازار املاک این کشور سرمایه گذاری کرده اند. خوبه بدونید که معاملات ملکی در قبرس شمالی با ارز معتبر پوند انگلیس انجام میشه.

این و هم بگیم که با توجه به تقاضای بالای خرید ملک در چند سال اخیر قیمت ملک در قبرس هر ۴ ماه یکبار رشد قیمت ۵ الی ۱۰ درصدی رو داره و از طرفی دیگه به دلیل تقاضای زیاد برای خرید ملک، سرعت فروش واحد ها و پروژه ها به طوری است که خیلی از شرکت های سازنده در مدت ۲ الی ۳ ماه اولیه شروع پروژه، موفق به فروش تمامی واحدها میشوند و این درحالی است که پروژه هنوز در حال ساخته.  اکثر مشتریان ما بعد از شنیدن این اطلاعات اقدام به سرمایه گذاری در این کشور زیبا میکنند اگر شما هم تمایل به سرمایه گذاری در قبرس شمالی دارید با کارشناسان سپهرسان تماس بگیرید.

 

پیام بگذارید