مطالعات بازار

ما در سپهر سان به منظور ارائه استراتژی های مناسب بازاریابی و فروش به سرمایه گذاران، قبل از ساخت پروژه های مسکونی، تجاری، اداری، گردشگری و… اقدام به انجام مطالعات بازار می نماییم . هدف ما از انجام مطالعات، تعریف پروژه ای فاخر و متمایز برای شما سرمایه گذاران ومالکین گرامی می باشد. سپهرسان با بهره گیری از نیروهای متخصص و با تجربه در حوزه های ذیل اقدام به بررسی و انجام تحقیقات جامع می نماید.

 مطالعات بازار

ما در این بخش با بررسی روند بازار املاک و مستغلات در ایران و جهان و پیش بینی شرایط کلان اجتماعی و اقتصادی درحال و اینده تحلیل رقبا پروژه و رویکرد جایگاه یابی متمایز در بازار رقیب جهت شناسایی جای خالی بازار و همچنین شناسایی رفتار و سبک زندگی مشتریان اقدام به انجام تحقیقات بازار صورت می گیرد.

مطالعات امکان سنجی اقتصادی

همواره مهمترین دغدغه سازندگان تامین نقدینگی وپیش بینی آینده مالی یک پروژه می باشد.ما در این بخش از مطالعات با ایجاد یک ساختار هزینه ای و درآمدی جامع و کامل و پیش بینی جریان نقدینگی پروژه مبتنی بر فرآیند ساخت پروژه اقدام به طراحی استراتژی تأمین مالی و تحلیل شاخص های مالی  پروژه می نماییم .

مطالعات برندینگ

ما در این بخش با انجام مطالعات مقدماتی طراحی و تدوین هویت بصری برند، برند سازی ، تدوین جایگاه برند و تدوین کمپین های تبلیغاتی در فضای واقعی و مجازی از جمله کاتالوگ، وب سایت، اینستاگرام، کانسپت دفترفروش وبررسی و انتخاب مشاور برندینگ مطابق با style  و استراتژی پروژه در کنار شما هستیم.

مطالعات مهندسی فروش

ما در این بخش با تدوین استراتژی فروش و بازاریابی و انجام آنالیزهای لازم اقدام به قیمت گذاری واحدهای پروژه می نماییم. تهیه یک برنامه فروش ساختارمند که مبتنی بر جریان نقدینگی و زمانبندی پروژه و آنالیز مالی صورت گرفته  باشد یکی از چندین خدماتیست که ما در این بخش به مشتریان خود ارائه می دهیم.

ما با تکیه بر تجربه چندین ساله خود در این حوزه و بهره مندی از مشاوران حقوقی حرفه ای اقدام به تدوین مبایعه نامه های پیشنهادی جهت فروش می نمایم تا دغدغه مالکین و خریداران در این خصوص را پاسخ داده باشیم.

مطالعات بهره برداری و راه اندازی

ما در این بخش با انجام بررسی های لازم و استفاده از خبرگان و نیاز سنجی مشتریان اقدام به تعریف مشاعات وامکانات رفاهی وپیشنهاداتی در خصوص بهینه کردن فضا های داخلی پروژه می نماییم

تدوین آیین نامه بهره برداری و اساسنامه جهت ایجاد زیر ساختهای اساسی و راه اندازی با کیفیت تر پروژه یکی دیگر از خدماتی است که ما در این بخش به مشتریان خود ارائه می دهیم.

  • پروژه گردشگری مروارید
  • بیمارستان جوادالائمه
  • پروژه مسکونی ایران
  • پروژه مسکونی تجاری اداری امیران