انواع اقامت قبرس شمالی

خرید ملک در قبرس شمالی

 

شما برای اخذ اقامت قبرس شمالی راه‌های مختلفی را پیش رو دارید. ما در این مقاله این روش‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

اقامت از طریق خرید ملک

یکی از آسان ترین و سریع ترین راه ها برای دریافت اقامت در قبرس شمالی خرید ملکه.شما با خرید ملک در قبرس شمالی میتونید برای خود و تمام اعضای خانواده اقامت قبرس شمالی رو دریافت کنید. این روش برای دریافت اقامت روشی بسیار موفق و در عین حال پرسود محسوب میشه. لازم به ذکره که شما تنها با پرداخت 30% ارزش ملک خریداری شده میتونید در حدود 30 روز کاری اقامت تون رو دریافت کرده و مابقی مبلغ رو با پرداخت اقساط بلند مدت بدون بهره پرداخت کنید.

اقامت از طریق تحصیل در دانشگاه ها و مدارس اینترنشنال و معتبر

یکی دیگر از راه های دریافت اقامت قبرس شمالی، تحصیل در دانشگاه های معتبر و مدارسه. دانشجویان ویا دانش آموزان با تحصیل در دانشگاه ها و مدارس قبرس میتونن اقامت قبرس رو دریافت کنند. این دانشگاهها همگی دارای رتبه ی بالای جهانی و تائیدیه وزارت علوم ایران هستند و جالبه که برای تحصیل در اونها نیاز به مدرک زبان ندارید. همچنین مدارس دولتی و اینترنشنال در قبرس شمالی مورد تایید کشور های اروپایی و آمریکایی هستند.

اقامت از طریق کار وشغل

دریافت اقامت و اجازه ی کار در قبرس شمالی نیز جزو یکی دیگر از روش های اقامت مطمئن در قبرس شمالی است. در این روش شما باید با ارسال رزومه خود به شرکت های مختلف، شغلی دریافت کرده و شرکت مربوطه پروسه ی اقامت و اجازه ی کار شما را انجام میده

اقامت از طریق سرمایه گذاری و یا راه اندازی کار

ازدیگر روش های اخذ اقامت سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی و ثبت شرکت و برند و راه اندازی یک بیزینسه. در این روش سرمایه گذار باید دارای یک طرح بیزینسی باشه که اون رو به دولت قبرس ارائه بده و با انجام روند اداری مربوطه میتونه شرکت ثبت کرده و بیزینس مربوطه رو راه اندازی کنه.

اقامت از طریق ازدواج و یا تولد فرزند

در قبرس شمالی دریافت اقامت و تابعیت قبرس از طریق ازدواج به این صورت است که اگر فرد با زن یا مردی که تابعیت قبرس شمالی رو داشته باشه ازدواج و اقامت دریافت میکنه بعد از گذشت 3 تا 5 سال می‌توانه به تبع همسر خود تابعیت کشور قبرس شمالی رو اخذ کنه.

 

پیام بگذارید