نقش مهندسی فروش در سرمایه‌گذاری هوشمندانه در بازار مسکن

تصمیم برای خرید املاک مسکونی یا تجاری، بدون استفاده از دانش مهندسی فروش، برخلاف اکثر خریدها و معاملات، موضوع ساده‌ای نیست. خرید ملک مستلزم بسیاری از نکات فنی است که می‌تواند برای بسیاری پیچیده و طاقت‌فرسا به نظر برسد، به خصوص زمانی که در جنبه‌های مختلف مانند رعایت مقررات و کارآیی در خرید، انتقال، مالکیت و مدیریت املاک و مستغلات، سابقه نداشته باشند.

یک خریدار یا سرمایه‌گذار باید به دانش و اطلاعات کافی در هنگام خرید یا فروش ملک مجهز باشد. آنها باید اطلاعات دقیق و کاملی داشته باشند تا ارزیابی و معامله در این مرحله اولیه تا حد امکان روان باشد. با این حال، تحقیق و مطالعه در مورد موارد ضروری و ارزیابی فنی معامله همچنان مستلزم کمک و تخصص افرادی مانند مهندسان فروش است که در این زمینه خاص تحصیل کرده و آموزش دیده‌اند.

اینجاست که مهندسان فروش نقش تعیین کننده ای دارند. آنها به دانش لازم در توضیح ساختاری، فنی، سیستم‌های کلیدی، نگرانی‌های زیست‌محیطی و سایر جزئیات در مورد اموال و سازه‌های روی آن مجهز هستند. آنها می‌توانند اطلاعاتی را ارائه دهند که می‌تواند اطمینان حاصل کند که هر دو طرف برای تعیین ارزش بازار یا قیمت معقول ملکی که خریداری یا فروخته می‌شود، آماده هستند.

مهندسان فروش نقش مهمی در پر کردن شکاف بین تیم‌های داخلی و مشتریان دارند. با این کار، آنها چندین عملکرد تجاری مانند فروش، خدمات مشتری، تحقیق و توسعه و غیره را پشتیبانی می‌کنند.

متخصصان مهندسی فروش به دلیل درک عمیقی که از محصولات و خود کسب و کار دارند، می‌توانند روش‌های مختلفی را برای فروش بهتر امتحان کنند. توانایی آنها در درک مشکلات خاص صنعت و شناسایی فرصت‌های تجاری آنها را منحصر به فرد می‌کند. در این مقاله میخواهیم به این موضوع بپردازیم که مهندسان فروش چگونه به رشد کسب و کار و فروش بهتر کمک می‌کنند.

مهندسان فروش با سرنخ‌های مناسب ارتباط برقرار می‌کنند

کسب‌وکارها می‌توانند با اجازه دادن به تیم مهندسی فروش برای شناسایی بخش‌های مشتریان، بر این مانع غلبه کنند. تیم‌های فروش و بازاریابی می‌توانند از این ورودی‌ها برای برنامه‌ریزی کمپین‌های تولید سرنخ بسیار هدفمند استفاده کنند. از آنجایی که این متخصصان از قابلیت‌های فنی محصول آگاه هستند، می‌توانند در شناسایی بخش‌هایی که به آن‌ها نیاز دارند کمک کنند.

اگر تیم مهندسی فروش داخلی ندارید، اجازه ندهید که شما را متوقف کند. در عوض، همکاری با مشاوران تجاری متخصص در توسعه استراتژی و بازاریابی محصول را در نظر بگیرید. آنها می‌توانند نقاط ضعف را در رویکرد فروش و بازاریابی فعلی شما شناسایی کرده و به رشد آن کمک کنند.

نکات مفید:

  • بخش‌هایی را که به محصولات و راه‌حل‌های شما نیاز دارند، شناسایی کنید.
  • مشکلات خاص صنعت را که محصولات شما می‌توانند حل کنند را درک کنید و کاغذهای سفید مرتبط و موارد استفاده ایجاد کنید.
  • کمپین‌های تولید سرنخ بسیار هدفمند ایجاد کنید.

انعقاد معاملات بیشتر

تولید سرنخ، چرخ‌ها را به حرکت در می‌آورد، اما پس از آن فرایند مهمی پیش می‌آید که آن هم تعامل با مشتریان بالقوه است. کارشناسان فروش که به این سوالات پاسخ می‌دهند ممکن است همیشه دانش فنی برای شناسایی یا توصیه بهترین محصولات یا راه‌حل‌ها را نداشته باشند. این باید تغییر کند، و قهرمانان فروش شما باید برای رسیدگی به چنین سؤالاتی آموزش ببینند یا باید اجازه داشته باشند که آنها را به تیم مهندسی فروش شما منتقل کنند.

تیم فروش شما چهرۀ برند شماست و مشتری امروزی آن را اینگونه درک می‌کند. بنابراین، اگر آنها نتوانند توصیه معتبری ارائه دهند یا آن را تسهیل کنند، ممکن است مشتریان به شرکت شما اعتماد نکنند.

هلدینگ سپهرسان

خدمات به مشتری

در گذشته، کسب‌وکارها بر سر فاکتور قیمت‌گذاری رقابت می‌کردند، اما این روش‌ها دیگر منسوخ شده است. امروزه از هر 10 مشتری آمریکایی 9 نفر بر اساس خدمات مشتری ارائه شده توسط ارائه دهنده خدمات تصمیم به خرید می‌گیرند. بنابراین، شما باید شهرت بی عیب و نقصی برای ارائه راه‌حل سریع و موثر مسائل داشته باشید، که می‌تواند چالشی برای مشاغل ارائه‌دهنده محصولات و خدمات علمی و فنی باشد. چنین مشاغلی به تخصص موضوعی نیاز دارند که متخصصان مهندسی فروش از آن برخوردارند.

 توسعه و بهبود محصول

شناسایی نیازهای فعلی و آتی خدمات مشتری یکی از مسئولیت‌های کلیدی متخصصان مهندسی فروش است. بنابراین، آنها می‌توانند تا حد زیادی به بهبود و توسعه محصول کمک کنند. محصولات و راه‌حل‌های فنی (چه درمورد املاک و چه در مورد سایر کسب و کارها)  نیاز به بهبود مستمر دارند، که تنها از طریق تحقیقات بازار امکان‌پذیر است.

در اینجا، متخصصان مهندسی فروش می‌توانند بینش ارزشمندی ارائه دهند و الزامات خاص صنعت را مشخص کنند. همچنین، آنها می‌توانند پشتیبانی را در طول چرخه عمر توسعه محصول گسترش دهند. به ویژه، در مرحله تولید ایده که پایه و اساس محصولات جدید گذاشته می‌شود، مهندسان فروش نقش مهمی ایفا می‌کنند.

نتیجه‌گیری

یک تیم مهندسی فروش دسترسی سریع و آسان به دانش عمیق محصول و نیازهای خدمات را فراهم می‌کند. این بینش‌ها به تیم‌های توسعه محصول، فروش، بازاریابی و پشتیبانی مشتری کمک می‌کند تا دقیقاً آنچه را که مشتری می خواهد ارائه دهند. علاوه بر این، توانایی این تیم خدمات مشترک برای پیش‌بینی نیازهای مشتری، فرصت‌های رشد زیادی را به همراه دارد. این راه را برای نوآوری‌های پیشگامانه و پیشرفت‌های فناوری برای حل مشکلات دنیای واقعی هموار می‌کند.

منابع مهندسی فروش حتی در شرایط نامناسب اقتصادی نیز می‌توانند باعث بهبود فروش شوند. این متخصصان با دانش عمیق خود در زمینه محصول، به ایجاد مجموعه مناسبی از فرصت‌ها حتی در سخت‌ترین شرایط بازار شهرت دارند. کسب و کارها برای استفاده حداکثری از تخصص خود باید جلسات تعاملی را بین تیم‌های دیگر و تیم مهندسی فروش سازماندهی کنند. همچنین، جلسات آموزشی منظم محصول می‌تواند کمک بزرگی باشد. این تضمین می‌کند که هر فردی که برای شرکت کار می‌کند با اهداف تجاری خود همسو می‌ماند.

تیم مهندسی فروش هلدینگ سپهرسان

هلدینگ سپهرسان با وجود سال‌ها تجربه در زمینه فروش برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی پروژه‌های فروش شما سرمایه‌گذاران محترم را توسط مهندسان فروش خبره تیم سپهرسان انجام می‌دهد. برای دریافت راه‌های ارتباطی به لینک زیر مراجعه کنید.

ارتباط با ما

 

پیام بگذارید