مجموعه آبی مینیاتور

برج مینیاتور

چرا مجموعه آبی برای خانه‌های لوکس لازم است؟

وجود مجموعه آبی در یک برج، یک سبک زندگی لاکچری را تداعی می‌کند. مجموعه آبی، یکی از امکانات تفریحی برای شنا و تفریحات آبی برای بزرگسالان و کودکان است. سالانه تعداد زیادی از افراد برای شنا کردن به استخرهای عمومی در خارج از خانه می‌روند که این کار می‌تواند مشکلات بهداشتی را به همراه داشته باشد.

از آنجائیکه اهمیت خصوصی بودن تفریحات آبی در برج‌های لاکچری بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته، دنیای طراحی استخر و ساخت محوطه آبی در داخل مجتمع‌ها و برج‌ها، دچار تحول بزرگی شده است. حتی شاهد آن هستیم که باغ، خانه‌های بزرگ یا حتی ویلاهای لاکچری در شمال هم همگی دارای استخر هستند.

برج مینیاتور

نکات کلیدی دکوراسیون مجموعه آبی

زمانی که اسم مجموعه آبی به گوش‌مان میخورد ؛ در ابتدا نام مجموعه های ورزشی و تفریحی آبی مختلف در شهر را به یاد می آوریم و سپس شاید به این فکر کنیم که مجموعه های آبی فقط در خانه‌های ویلایی و وسیع قابل ساخت و بهره‌برداری هستند. در حالیکه شما در یک مجتمع مسکونی یا یک برج مثل برج مینیاتور می‌توانید از یک مجموعۀ آبی بهره‌مند باشید. یک مجموعه آبی لوکس و شایسته یک برج مسکونی لاکچری باید این ویژگی‌ها را داشته باشد.

برج مینیاتور

توجه به نور پردازی

نورپردازی از مهم ترین نکاتی است که باعث می‌شود به بهترین نحو زیبایی را به یک مکان ببخشید و طراحی دکوراسیون آن جا بسیار زیبا و چشم نواز شود. البته از رنگ نورهایی که استفاده می‌کنید غافل نشوید، زیرا که رنگ‌ها همیشه بهترین تاثیرات را می‌گذارند.

نحوه انعکاس نور در محیط هم بسیار مهم است و همین‌طور باید توجه داشته باشید که نحوۀ نورپردازی که برای یک استخر در نظر گرفته اید، می تواند یک ترکیب زیبا و آرامش بخش با آب بسازد یا خیر.

نور مکان باید نسبت به زمان‌های مختلف روز نیز در نظر گرفته شود؛ نوری که در صبح زیباست، لزوما در شب هم خیره کنندگی خود را ندارد. نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است؛ توجه به نور بیرونی است، البته اگر استخر شما در فضای آزاد است، نور خورسید تاثیر بسیار زیادی بر روی نور پردازی استخر شما خواهد گذاشت.

استفاده از گل و گیاه

ترکیب گیاهان با آب همیشه از زیباترین و مفید ترین نکات مربوط به دکوراسیون استخر بوده است. وجود گیاهان در فضای استخر علاوه بر زیبایی که به آن جا می‌دهند، ترکیب آرامش‌بخشی با آب دارند و می‌توانیم با مدیتیشن کردن در آن فضا چاکرا های خود را باز کنیم و با روحی تخلیه شده از ناراحتی و استرس استخر را ترک کنیم.

البته باید مراقب باشید که از هر گیاهی برای دکوراسیون استخر استفاده نکنید؛ چون بعضی از گیاهان تعامل خوبی با فضای استخر ندارند. اگر شما به عنوان فردی که وظیفه طراحی دکوراسیون یک مکان را قبول کرده اید؛ اطلاعات خوبی درباره فنگ شویی که تاثیر بسیار زیادی بر فضای یک مکان دارد، نداشته باشید، به راحتی نظم طرحی که برای یک استخر یا هر مکان دیگر ریخته اید بر هم خواهد خورد.

پس بهتر است برای استفاده از هر چیز در دکوراسیون دقت لازم را به کار گیرید. استفاده از گیاهان در محدوده استخر حس آب تنی در طبیعت را به انسان منتقل می کند که این می تواند یک نکته بسیار مثبت و موثر برای یک طراح دکوراسیون باشد.

استفاده از مجسمه ها در استخر

استفاده از مجسمه نیز پیشنهاد دیگری است که می تواند توسط برخی مورد استقبال قرار بگیرد و برخی نیز آن را رد کنند. این مورد نیز به سلیقه شخصی و همین طور امکانات آن فضا بر می گردد که یک طراح دکوراسیون برای خیره کنندگی یک استخر دست به چه کارهایی خواهد زد. البته نکته ای که درباره گل و گیاه متذکر آن شدیم؛ درباره مجسمه نیز صدق می کند.

هر مجسمه ای را نمی توانیم برای دکوراسیون استخر استفاده کنیم و دامنه محدودی از مجسمه ها را می توانیم برای طراحی دکوراسیون در نظر بگیریم.

استفاده از مبل یا صندلی خاص

استفاده از مبلمان یا صندلی خاص نیز جلوه زیبایی به استخر شما می دهد و جزء جدانشدنی از طراح محدوده اطراف استخر است که زیبایی آن جا را دوچندان می کند. از صندلی های چوبی غافل نشوید که نهایت جذابیت یک استخر را به نمایش می گذارند.

برج مینیاتور

دکوراسیون کف استخر

گفتیم که انتخاب رایج و معمول برای کف استخر ها کاشی های کوچکی هستند که اغلب به رنگ آبی هستند. شما می توانید این کاشی ها را جوری بچینید که یک طرح خاص را به وجود بیاورند و باعث انعکاس یک طرح زیبا بر روی آب بشوند. طرح انتخابی شما به نحوه دکوراسیون استخر برمی گردد که استخر را به شیوه سنتی، مدرن، پست مدرن یا ورزشی طراحی کرده اید.

اغلب از نقوش هندسی برای چینش کاشی ها استفاده می کنند که راحت تر است و در عین حال زیبایی ساده خود را دارد، ولی اگر طرفدار تجملات و نقوش خاص و منحصر به فرد هستید، باید زمانی را برای طراحی نقوش کف استخر بگذارید. دیواره های استخر نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند و می توانند در راستای افزایش جذابیت کف پوش استخر کمک بزرگی باشند.

اگر به دنبال جذابیتی خاص هستید و کیفیت نیز برای شما مهم است؛ می توانید از پارکت هایی که شرکت تچرا پلاس به شما عرضه می کند برای نواحی دیگر محدوده استخر استفاده کنید تا زیبایی بصری استخر را افزایش دهید.

مجموعه آبی برج مسکونی مینیاتور

یکی از امکانات جذاب برج مسکونی مینیاتور مجموعه آبی مجهز و لوکس این برج است. مجموعه آبی برج مسکونی مینیاتور توسط متخصصان زبده در زمینه طراحی مجموعه های آبی طراحی و به بهره‌برداری رسیده است. ساکنین برج مینیاتور به راحتی می‌توانند در فضایی شیک و با دکوراسیونی جذاب یک آبتنی لذت بخش را تجربه کنند. برای اینکه بیشتر با امکانات و شرایط سرمایه گذاری در برج مسکونی مینیاتور آشنا شوید با کارشناسان سپهرسان تماس بگیرید.

پیام بگذارید